Klacht: Kraskaarten win actie

op 19 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Wat een slechte actie Dirk! Ik ben al heel lang trouwe klant bij jullie en heb dus al een hele stapel kraskaarten gekregen en ingevuld,maar het rad stopt steeds op dezelfde plek,dus ik kan me niet voorstellen dat er inderdaad mensen zijn die wèl iets gewonnen hebben. Ook de dames aan de kassa hadden nog niets gehoord over evt prijswinnaars . Zielige actie. Verder een goeie winkel.

De werknemers in de winkel zijn allemaal even aardig.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 21 juli 2017 om 18:39 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Ik vind het vervelend dat u het gevoel heeft dat deze actie nep is. Hier bied ik
mijn excuses voor aan.
Ik kan u garanderen dat elke code evenveel kans heeft om een prijs te winnen.
Wanneer er een code wordt ingevoerd wordt er gekeken of er een prijs op
gevallen is. Aan de hand van het resultaat gaat het rad draaien. Het is dus niet zo dat het rad draait en daarmee wordt bepaald of er een prijs is gevallen.
Er zijn zeker al genoeg mensen die een prijs hebben gewonnen. Wel is het natuurlijk zo dat er veel meer kraskaartjes zijn dan dat er prijzen zijn. Maar met ruim 6.000 prijzen is de kans zeker aanwezig dat u wel wat kunt winnen.
Op de actiepagina is er een lijst te vinden met alle prijswinnaars. Daarnaast hebben wij op onze Facebook pagina foto's en/of een video van enkele winnaars geplaatst.
Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag alsnog tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsa Bekelaar