Klacht: kraskaarten actie

op 14 februari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Een kennis (zonder PC) & ik (met PC) hebben van alle kraskaarten de codes bekeken en ingevoerd om te kijken of er een prijs gevallen is op betreffende codes.
van het weekend nogmaals de site bezorgt & en verwezen naar invillen NLE.
Gisteren in de winkel (Amstelveen) gevraagd: u dient eerst u aan te melden bij NLE op een kans op een prijs te maken.
Dit riekt naar belangenverstrengeling en geen eerlijke kans om een prijs te winnen.

Doet u voor mijn kennis & mij een redelijk voorstel.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Dirk van den Broek

1 dag geleden - Beste heer De Vries, Mijn excuses voor uw late reactie. Ik kan mij voorstellen dat het u tegenvalt dat u nog geen bericht hebt gekregen op uw melding. De actie heeft tot en met afgelopen woensdag 31 januari geduurd. De wincode kon u dus ook tot en met deze dag invullen op de website. De 'Kras&Win' actie en het aanbod van NLE moet u als 2 losstaande acties zien. Via ieder kraslot maakt u kans op één van de ruim 3300 prijzen. Óf u kunt gebruik maken van het aanbod van NLE (Nederlandse Leverancier maatschappij). Als u overstapt ontvangt u als nieuwe klant €125,- shoptegoed. Dit is geen winkans, dit ontvangt iedereen die overstapt. De actievoorwaarden zijn te vinden op de website: https://bespaarweken.dirk.nl/NLE_Dirk_Actievoorwaarden.pdf Ondanks deze teleurstelling hoop ik een volgende keer meer voor u te betekenen. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk SD M1802 4797

Alle klachten die gemeld zijn door Hr. W. de Vries