Klacht: Kraskaarten

op 28 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Beste dirkx ik had een winnende kraskaart dat was 7GP9CNR9 het was een barbeque ik heb kontakt gehad via de mail met Iwan Zerp zou mij terug mailen over de prijs op 24 juli niets meer van deze meneer meer vernomen de service valt me erg tegen hoop dat ik nu wel antwoord krijg grt.Gerard van der Knaap

Als ik fatsoenlijk antwoord krijg op mijn vraag

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 juli 2017 om 18:18 geantwoord

Op 24 juli heeft Iwan het volgende naar u teruggestuurd:

\"Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons hierover te schrijven.
Als u een prijs gewonnen heeft dan verschijnt er een pop-up waarin u uw adres en contactgegevens kunt vermelden. Vervolgens wordt er een bevestigingsmail naar het door u opgegeven e-mailadres verzonden. Alleen met deze bevestiging bent u zeker van uw prijs.
Het kan voorkomen dat deze e-mail in de map met ongewenste e-mails of spam terecht komt. Heeft u deze e-mail niet ontvangen dan ontvang ik graag uw code om deze te controleren op een prijs.
In afwachting van uw reactie wens ik u een fijne dag toe.\"

Pas gisteravond om 21:00 uur heeft u deze code gestuurd.
Ik heb zojuist de code gecontroleerd, maar zie dat er geen prijs op gevallen is. Mijn vermoeden is dat de pagina tijdens de animatie vast liep en zo leek alsof u een prijs heeft gewonnen. Zoals mijn collega reeds zei zou u een scherm moeten krijgen om uw adresgegevens in te vullen en krijgt u een mail ter bevestiging.

Heeft op 28 juli 2017 om 19:18 geantwoord

is wel een makkelijke oplossing volgens jullie wie zegt dat mijn scherm vast gelopen ik had wat meer van jullie verwacht dus jullie woord tegen de mijne is jammer dat het zo moet lopen

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard1960