Klacht: Kraskaart voor wincode

op 07 augustus 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Op zondag 30 juli 2017 heb ik boodschappen gedaan. Bij het afrekenen heb ik een Kraskaart met wincode ontvangen. Nu blijkt dat deze actiecode niet meer verwerkt kan worden. Ik vind dit erg vreemd dat ik toch deze Kraskaart heb ontvangen terwijl de aktie is verlopen. Volgens mij is het niet gebruikelijk om deze kaarten dan nog uit te geven. Ik hoop dat u hier iets aan kunt doen. Misschien is op mijn lotnummer wel de prijs gevallen!
Mijn lotnummer is 6z4hw8r5

Als u mij een prijs geeft. Mijn zoontje was erg teleurgesteld dat we de code niet meer konden invoeren.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 08 augustus 2017 om 08:27 geantwoord

Wat vervelend dat u een kraskaart hebt gekregen. De actie was echter al 4 dagen afgelopen en de winnaars al bekendgemaakt. Ik kan in deze helaas niets meer voor u en uw zoontje doen mevrouw Meeuwissen. Excuses voor het vervelende misverstand. Ik wens u een fijne dag toe en graag tot ziens in onze winkel.
Dirk
afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw meeuwissen