Klacht: kraskaart geen echte klacht een vraag

op 13 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

goedemorgen mijn vraag is ik kom al jaren bij bas en nu dirk vd broek geen klachten over de winkels hoor maar nu weer die kraskaartjes ik doe iedere keer weer mee heb nu al 113 kaartjes gekrast en steeds helaas geen prijs 1 keer het witte vakje volgende keer het rode vakje. jammer
nu was mijn vraag komt er ook een lijst met de winnaars worden die bekend gemaakt want elke keer hetzelfde vakje ik voel me een heell groot beetje in de maling genomen.
vriendelijke groeten regina vd waal info@psafbouw.nl

voor de rest vind ik jullie aanbiedingen en winkels fijn om er in te winkelen en zeker op ridderkerk met vriendelijk personeel.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 15 juli 2017 om 14:54 geantwoord

Hartelijk dank dat u dit kenbaar maakt aan ons.

Jammer dat u tot op heden nog geen prijzen heeft gewonnen. Dagelijks geven wij prijzen weg en alle prijzen gaan er gegarandeerd uit. Op https://75jaar.dirk.nl/ onder prijswinnaars ziet u alle winnaars die tot nu toe een prijs gewonnen hebben.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op en graag tot ziens in onze winkel. Ik wens u een fijn weekend toe

Alle klachten die gemeld zijn door muisje64