Klacht: KRASKAART Er wordt je een rad voor de ogen gedraaid.

op 16 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juli 2017 om 15:04 geantwoord

We kijken wel uit om onze klanten beet te nemen meneer Weegenaar. Daar schieten wij niets mee op. Als u uw code invult vragen wij wel of u zich wilt inschrijven voor onze nieuwsbrief. Maar dat bent u niet verplicht.

Bij elke keer dat u een wincode invult, maakt u kans op een van de vele prijzen. De grotere prijzen worden in de winkels uitgereikt en ik kan me voorstellen dat we van een aantal uitreikingen zeker publiciteit zulen gaan maken. Op Facebook hebben wij diverse meldingen gekregen: van klanten die tot nu toe geen prijs hebben ontvangen, maar gelukkig ook veel posts van gelukkige winnaars.

Ik ben wel benieuwd waarom u zich beetgenomen voelt en ik verneem graag waarmee ik u eventueel van dienst kan zijn.

Met vriendelijke groeten,
Dirk
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Beetgenomen klant.