Klacht: KRASKAART Er wordt je een rad voor de ogen gedraaid.

op 16 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Bij een echt raad van avontuur is het statistisch onmogelijk dat na 50 keer
draaien de wijzer altijd op “geen prijs” uitkomt en vaak net voor de I-pad
stopt. Ze willen alleen jouw gegevens verzamelen en anders niet.

Eerlijke kans op een prijs.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juli 2017 om 15:04 geantwoord

We kijken wel uit om onze klanten beet te nemen meneer Weegenaar. Daar schieten wij niets mee op. Als u uw code invult vragen wij wel of u zich wilt inschrijven voor onze nieuwsbrief. Maar dat bent u niet verplicht.

Bij elke keer dat u een wincode invult, maakt u kans op een van de vele prijzen. De grotere prijzen worden in de winkels uitgereikt en ik kan me voorstellen dat we van een aantal uitreikingen zeker publiciteit zulen gaan maken. Op Facebook hebben wij diverse meldingen gekregen: van klanten die tot nu toe geen prijs hebben ontvangen, maar gelukkig ook veel posts van gelukkige winnaars.

Ik ben wel benieuwd waarom u zich beetgenomen voelt en ik verneem graag waarmee ik u eventueel van dienst kan zijn.

Met vriendelijke groeten,
Dirk
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Beetgenomen klant.