Klacht: Kraskaart

op 28 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze hadden gezegd in de winkel dat je maar een keer alles hoefde in te vullen!! Nou nee met elke kaart moest ik alles weer in vullen ! Ik had er 40 sorry ik WERK FULTIME daar heb ik geen tijd voor ! Jammer nu krijg ik vakantie en heb ik er tijd voor en …… de actie is afgelopen!

Gewenste Oplossing:

Dat je alleen maar dan de code moest invullen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 juli 2017 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wanneer er een code ingevoerd wordt, gaat het rad draaien en ziet u of u iets gewonnen heeft. In hetzelfde scherm waar u ziet of u iets had gewonnen kon u direct een nieuwe code invoeren. Hierdoor hoefde u niet opnieuw de andere gegevens in te vullen.

Alle klachten die gemeld zijn door Uh