Klacht: Kraskaart

op 14 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Goedenavond ik heb vandaag een kraskaart gekrast en rr stond dat ik een tablet had gewonnen toen ik er op klikte stond er service niet gevonden ofzo!!!! Dus ik heb mijn gegevens niet kunnen invullen!!!
Dit gebeurd wel vaker!
Ik vind dit echt belachelijk want ik heb eindelijk gewonnen!!!!! En nu ?? Toen ik de code weer wilde invullen stond er dat deze al was gebruikt!!!!!!!!

Ik ben niet tevreden!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juli 2017 om 12:17 geantwoord

Leuk dat u heeft deelgenomen aan het Prijzenfestijn van 75 jaar Dirk.
Op het moment dat ons systeem kijkt of een prijs is gevallen op de door u ingevulde wincode, krijgt u een bijbehorende animatie te zien. Als het antwoord \"nee\" is, dan krijgt u dus het nee-filmpje te zien. Wat soms gebeurt, is dat een apparaat even kan haperen; uiteraard vervelend alsof het daardoor lijkt dat u in de prijzen bent gevallen. Dit is vaker gebeurt inderdaad en met name bij gebruik van een IPad. Ik heb daarvan al een melding gemaakt met onze webbeheerd
Ik wil proberen het probleem te reproduceren. Wilt u mij laten weten met welk apparaat u de code hebt ingevoerd en welke versie? En als u mij laat weten wat uw wincode is, kan ik voor u nakijken of u in de prijzen bent gevallen.

Ik wens u een fijne en zonnige dag toe en graag tot ziens in onze winkel.
Dirk
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jeaninegravenbeek