Klacht: Kraskaart

op 09 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Werkt niet, Geeft : onjuiste code.

Gewenste Oplossing:

Als dat probleem wordt opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat u deze foutmelding krijgt. Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Er kunnen twee oorzaken zijn:

- Er zitten cijfers en/of letters in die op elkaar lijken. Zo lijken helaas de B en de 8 op elkaar of bijvoorbeeld de S en de 5.
- Uw aanmelding is wel goed binnengekomen, echter krijgt u om een onbekende reden toch deze foutmelding.

Graag zoek ik dit voor u uit. Zou u de code(s) kunnen sturen? Dit kan eventueel naar klantenservice@dirk.nl onder vermelding van ticketnummer SD M1707 3211

Alle klachten die gemeld zijn door fboukamp