Klacht: Kras op bril binnen één week

op 11 februari 2019 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb de bril nog geen één week en er zitten nu al krassen. Ik draag al bijna heel mijn leven een bril en er nooit last van gehad. Dus ben ik terug gegaan naar de winkel. Medewerkers vertellen dat ze hier verder niks aan kunnen doen en dit niet onder de garantie valt. Enige wat ze hadden gedaan is nog een laagje coating erop, maar dit hielp niet.
Ze raadde mij aan om nieuwe glazen er in te doen maar dat kost mij dan €300 alleen voor de glazen… dat is zelf meer dan dat ik voor de complete bril had betaald. Ook zou ik dan een week moeten wachten op een nieuwe bril en zit ik dus zonder bril (wat voor mij dus niet kan). Ik vind het maar geldklopperij hoor.

Ik zat hiervoor bij een andere spacsavers voor dat ik was verhuisd. 5 jaar gelden was er ook iets mis met mijn bril en hier deden ze niet moeilijk over. Ik kon zelf mijn huidige bril (die een beetje beschadigd was) houden tot dat de nieuwe bril binnen kwam. Ik hoefde hiervoor dus ook niet eens mijn bril voor in te leveren.

Ik vind dit echt belachelijk hoeveel geld ze vragen voor nieuwe glazen. Als je een nieuwe bril koopt verwacht voor zoveel geld verwacht je ook wat kwaliteit en service. Maar dat valt bij deze specsavers echt tegen!!

Als ik eerder had geweten dat deze specsavers een slechte service had, was ik hier nooit gekomen. Ik ga liever naar mijn vorige spacsavers al moet ik hiervoor 1 uur voor rijden...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 10 maart 2020 om 09:50 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat dit bericht nog steeds open staat maar wij gaan er vanuit dat het reeds samen met u is opgelost.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vragen wij u contact op te nemen met de betreffende winkel of via [email protected]

Fijne dag!

Specsavers International BV

Alle klachten die gemeld zijn door Flvdsw