Klacht: kras kaart

op 27 augustus 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 augustus drie kras kaarten gekregen wil ik de codes invullen kan het niet meer

Gewenste Oplossing:

als ik mijn kras kaarten kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 29 augustus 2017 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Het lijkt erop dat u de oude kaartjes heeft ontvangen, van de actie die intussen al een tijdje afgelopen is. Wij hebben momenteel wel een krasactie lopen, echter zitten hier geen code's op en ziet u direct of u prijs heeft.
Zou u een foto van de kaartjes naar ons kunnen sturen op klantenservice@dirk.nl met in de onderwerpregel het ticketnummer SD M1708 9098? Zou u ook kunnen aangeven in welke winkel u deze kaartjes heeft gekregen?

Alle klachten die gemeld zijn door annekes92