Klacht: kras en win loten

op 24 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik heb van alles geprobeerd maar kom niet op de website met kras en win loten www.dirk.nl/hoofddorpstamplein
hoe kom ik op die webside????

Als ik op die webside kan komen is alles opgelost

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 november 2016 om 16:05 geantwoord

Fijn dat u wilt meedoen met onze kraskaartactie. Dank u wel. Wat vervelend dat het u niet lukt om de code(s) in te voeren. Ik kan u daarbij helpen.

Kan het zijn dat u via Google de webpagina probeert te vinden? Dat gaat namelijk meestal niet helemaal goed. U vindt de webpagina door het adres hoofddorpstamplein.dirk.nl te typen in de browserbalk. Maar voor uw gemak kunt u ook klikken op deze link: https://hoofddorpstamplein.dirk.nl/

Als u wel op de juiste actiepagina komt, maar lukt het invoeren van de krascodes niet, wilt u dan de onderstaande vragen beantwoorden? Ik help u graag verder.

- maakt u gebruik van pc, een tablet of uw telefoon?
- welke webbrowser gebruikt u?
- welke versie webbrowser gebruikt u?

Als u niet weet welke webbrowser en/of versie u gebruikt, kunt u dit vinden via http://www.browserchecker.nl/browser-instellingen. Bij “Info browser.name” staat welke internetbrowser u gebruikt en bij “Info browser.version” staat welke versie het betreft.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op. Ik wens u veel succes toe met uw deelname en graag tot ziens in onze winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door DEEN10