Klacht: Krant voor 2e achtereenvolgende dag niet bezorgd !!!!

op 03 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 juni 2016 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Manen,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het enorm vervelend om te lezen dat u de krant niet heeft ontvangen. Wij zullen direct contact opnemen met de bezorgdienst om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ter comepensatie zullen wij uw betaalperiode met twee dagen opschuiven. U kunt ervan uitgaan dat de krant vanaf morgen weer keurig bezorgd zal worden. Indien u nog vragen heeft dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Heeft op 04 juni 2016 om 10:17 geantwoord

Vandaag nu voor 4e opeenvolgende dag weer niet ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij willen nu zsm abonnement opzeggen, daar pertinent beloofd was klacht op te lossen en wij zekervandaag zaterdag 4 jini krant zouden ontvangen. Echter weer geen krant.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter van Manen