Klacht: Krant de Telegraaf inhoud zoals ik gewend was verdwenen.

op 08 juli 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Afgelopen zaterdag werd de inhoud van de krant veranderd.Vrouw bijlage verdwenen plus bijlage Vrij.zonder inspraak van lezers kregen we Zomer met daarin columns die rauw op mijn lijf vielen.
Omdat ik een voordeelabonnement heb afgesloten vorig jaar kon ik de krant niet opzeggen.we zitten er tot einde 2021 aan vast.Werd mij verteld toen ik met klantenservice belde

Alles terugbrengen zoals het was met de vertrouwde bijlage.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 08 juli 2019 om 14:38 geantwoord

Geachte mevrouw Senneker,

Wat leuk dat je het blad Vrouw met ons mee leest. Het klopt dat het blad Vrouw en Vrij vanaf 6 juli 2019 tot 28 augustus 2019 is vervangen voor het blad Zomer. De rubrieken helen’s dagboek ,Praat mee, lieve Sabine en het dagboek van een minnares stoppen in deze periode, en gaan vanaf 31 augustus 2019 weer verder. Voor het blad Vrij kun je op www.telegraaf.nllifestyle terecht voor actuele nieuwtjes ,rubrieken en video’s over alle vertrouwde onderwerpen die je ook in Vrij terugvindt. Vanaf 31 augustus 2019 zit het blad Vrouw en Vrij er weer elke week bij.

BC-Webcare Team

Heeft op 08 juli 2019 om 14:47 geantwoord

Ik vind dat alles gewoon blijft zoals door de krant besloten.ik ben teleurgesteld.

Reactie van de melder van de klacht Senneker

1 jaar geleden - Teleurgesteld

Alle klachten die gemeld zijn door Senneker