Klacht: KRANT

op 31 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2016 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Botterman,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de bezorging niet naar wens verloopt.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw melding doorgegeven aan de bezorgdienst. U kunt ervan uitgaan dat vanaf heden de bezorging weer op het gewenste niveau zal zijn.

U krijgt de niet bezorgde krant van ons gecompenseerd met een extra dag deze betaalperiode. Ook bieden wij u de mogelijkheid om op dagen dat de krant niet bezorgd is deze digitaal te lezen via http://www.telegraaf.nl/telegraaf-i/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijk groet,

SA-De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door chiba