Klacht: Kranen lelijk

op 07 augustus 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Onze badkamer en toilet bij Brugman in Zaandam gekocht. Al het metaal verkleurd en is onwijs lelijk geworden. Tevens lekt de douchekop, nu al.
Wat vreemd is dat welke kraan in toilet of badkamer, de badstop tot zelfs het mechanisme waar je de toiletbril mee omhoog en naar beneden doet zijn lelijk geworden. Het lijkt mij niet dat dit nu al mag gebeuren.
Ik ben altijd erg verzorgd op mijn spullen, onderhoudt alles goed.
Zodra je het schoonmaakt lijkt het chroomwerk te bladeren. Zie bijgevoegde foto’s.
Mijn partner en ik hebben dit nog nooit meegemaakt. Wij dachten laten we de badkamer en toilet bij een goed en erkend bedrijf kopen aangezien je niet jaarlijks de badkamer en toilet verbouwd.
Juist hebben wij nog aan de verkoper gevraagd om geen slechte en goedekope spullen.

Het lukt niet om meerdere foto’s toe te voegen dus heb ik ze allemaal in 1printscreen toegevoegd.

Hopelijk komen jullie met een oplossing.

Wanneer alles netjes wordt vervangen. We hebben een hoop geld uitgegeven bij Brugmans en vinden het bespottelijk dat dit zo lelijk wordt. Uberhaupt dat jullie zo iets verkopen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:15 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Uw melding is in goede orde bij ons binnen gekomen en doorgespeeld naar onze afdeling Klantenservice.
Zij handelen dit ver af en zullen contact met u opnemen om uw melding verder te bespreken.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Carmela Longo