Klacht: krab salade over de datum

op 18 maart 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

vandaag 18-3-2017 eerst moest ik een aantal artikelen hebben van de aanbiedingen. maar helaas de schappen waren leeg. ik heb de krab salade meegenomen. thuis pas gezien dat de datum ver over tijd is 12-3-2017 dit zou niet mogelijk moeten zijn. mijn vriend is terug gegaan en komen de personeel van dirk van den broek niet met een alternatief. je mag een nieuwe meenemen krijg je als optie. ik vind zelf dat dit heel slecht opgelost is.

de oplossing zou kunnen zijn dat ze pas na sluiting de schappen kunnen leeg halen. dat wij als klanten niet naast grijpen. en met de krabsalade vind ik zelf dat ze met een te goed bon kunnen oplossen. dat dit de tweede keer is en dat mijn vriend 2dagen buik klachten heb gehad. dit kan erger zijn zoals voedsel vergiftiging.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 20 maart 2017 om 12:22 geantwoord

Wat n vervelend voorval mevrouw Davits. Wilt u mij laten weten in welke van de beide winkels in Ridderkerk u bent geweest? Dan neem ik snel contact op met de supermarktmanager van de winkel voor een klantvriendelijke oplossing.
Dank u wel voor uw aanvullende informatie en graag tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke groeten,
DIRK
afdeling klantenservice

Heeft op 20 maart 2017 om 12:57 geantwoord

er staat dat dit is opgelost. maar dat is het niet ik ben tot nu toe nog niet tevreden. ik ben geweest ridderkerk havenstraat

Bericht van Dirk van den Broek

4 maanden geleden - Beste mevrouw Davits, Ik heb u zojuist getracht telefonisch te bereiken op telefoonnummer 0649082459, ik kreeg helaas geen gehoor. Mijn collega heeft u gisteren gevraagd om welke winkel uw melding betreft zodat wij de winkel kunnen informeren over uw melding en uw komst. Hier hebben wij vandaag een reactie op ontvangen en kunnen de betreffende winkel hier vandaag van op de hoogte brengen. Uw melding sturen wij door naar de winkel om voor een tevreden oplossing te zorgen. Mochten zij hier niet voor kunnen zorgen neemt de winkel contact met de klantenservice op. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Klantenservice Dirk SD M1703 6787

Bericht van Dirk van den Broek

3 maanden geleden - Wij bellen u vanuit onze winkel mevrouw Davits. Wij streven naar een klantvriendelijke afhandeling van uw melding. Met vriendelijke groeten, DIRK afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rene1972