Klacht: Puinhoop

fjjm op 24 mei 2019 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– Incorrecte weergave van afspraken (inhoud contract tegenstrijdig, er staat vermeld betaald zelf maar verderop incasso, verder fout mailadres voor factuur. )
– Meerdere malen doorgeschakeld naar verkeerde afdelingen
– Niet kunnen inloggen in account
– Chagrijnige man aan de lijn die begint te zeuren over een klantnummer. Is bij de hand maar blijkt dat nieuwe pakket een nieuw klantnummer heeft. Chagrijnige man verbreekt maar de verbinding
Tijd 58minuten uur en nog niet alles opgelost beantwoord.

Gesprek is opgenomen

Weer gebeld en doorverwezen naar 0800-0403

Deze zal ik zsm bellen

Gewenste Oplossing:

Wat denkt u zelf?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door