Mijn Klacht:
Op vrijdag 13-01, vóór 21:00 plaatste ik de bestelling met bestelnummer 1256557077 op de website van KPN. Hierbij stond aangegeven dat deze bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Dat is niet gebeurd. Wel ontving ik op 14-01 om +- 17:30 een verzendbevestiging met track & trace-code. De track & trace-code werkt echter niet; de link leidt tot een blanco pagina waar verder niks geladen wordt.
Op 15-01 bel ik de klantenservice van KPN om naar de stand van zaken te vragen. Leek mij een simplele vraag (namelijk; waar blijft mijn bestelling?) maar het werd een lange discussie – de medewerker die ik uiteindelijk aan de lijn kreeg kon namelijk nergens mijn bestelling terugvinden terwijl ik wel een ordernummer in een bevestigingsmail van KPN heb. De klantenservice liet me weten dat de bestelling mogelijk niet goed is doorgekomen door een systeemfout, maar zeker weten deden ze het niet. Wat ik een rare uitleg vind, want ik ontvang wel order- en verzenbevestigingen per mail. Hoe kan dan de bestelling niet zijn doorgekomen? Betaald is-ie verder wel.
Of er alsnog geleverd zou worden en binnen welke termijn wist de klantenservice niet. Het komt erop neer dat ik geen meter verder kom op deze manier.
Ik vind het klachtwaardig dat KPN niet de afgesproken levertermijn nakomt en vervolgens zo onduidelijk communiceert over de status van mijn bestelling.
Gewenste Oplossing:
Als KPN alsnog uitleg geeft waarom er niet is geleverd op de afgesproken dag en binnen 24 uur alsnog mijn bestelling levert.
