Mijn Klacht:
3 weken terug telefonisch contact gehad met KNP (Inge van de Mark) Mijn vraag was een 2e televisie ontvanger. Dit kon volgens KPN niet omdat ons nieuwbouwhuis nog niet was aangemeld bij KPN. Inge raadde mij een draadloze verbinding set aan. Hiermee akkoord gegaan. Bij het binnenkrijgen van de apparatuur blijkt dat hiervoor een 2e tv ontvanger nodig is. Dagelijks contact gehad met KPN omdat ons huis nog steeds niet goed was aangemeld. Na 3 weken de 2e televisie ontvanger binnen gehad. Wegens onvrede wil ik de draadloze verbinding set én 2e tv ontvanger terug sturen. Hierover wederom 5x contact gehad met KPN. Na het langsgaan bij een KPN winkel te horen gekregen dat dit binnen 2 weken gebeurd had moeten zijn. Door een fout bij KPN heeft dit dus langer als 2 weken geduurd. Ik ben van het kastje naar de muur gestuurd (er is verkeerde apparatuur geadviseerd waarvoor ik nu zelf afgerekend word, en zowel als in de winkel als telefonisch kunnen ze niets voor mij doen!!)
Gewenste Oplossing:
Ik wil netjes mijn apparatuur terug sturen en mijn 80 euro terug.