Mijn Klacht:
Bij verlengingsaanbod moest ik verifiëren met mijn mobiel nummer.
dan kan ik verwachten dat de prijzen en informatie aangepast is op mijn huidige abonnement.
ik zag voor 29 euro een abbo staan met 20GB data en heb deze ook dus gepakt.
Blijkt dat dit enkel is met kpn compleet abbo die ik dus niet heb.
de kleine lettertjes ( moe wordt ik altijd van die kleine lettertjes)
wanneer krijgt de consument nu eindelijk directe prijzen te zien en niet altijd de meest gunstige tarieven in combinatie van iets anders.
Ik ben ook hierdoor zeer teleurgesteld in kpn en heb 16 Juni en vandaag weer eens geprobeerd om het contract stop te zetten.
maar is niet meer mogelijk ivm 2 jaar contract en zit er dus aan vast of ik moet hem afkopen voor bijna 700 euro.
als ik de juiste tarieven voor mij geselecteerd had gezien was kpn gewoon te duur voor hetgeen wat je krijgt en had ik andere provider gekozen.
Gewenste Oplossing:
1. als ik mijn abbonement stop kan zetten met portering van mijn telefoonnummer zonder dat ik er een afkoopsom voor moet betalen.
Ik heb een sim-only dus hoef ook geen mobiele telefoon af te lossen.
dan kan ik naar een andere provider die voor 25 euro wel 20GB data heeft zonder dat ik daarvoor iets extra moet afnemen.
2. Of mijn data wordt verdubbeld naar 20GB voor hetzelfde bedrag als wat ik nu betaal voor 10GB ( dan krijg ik tenminste waar ik voor gekozen heb toen ik mijn abbo verlengde )
