Klacht: kpn mobiel

op 21 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

ik had een abbo van kpn mobiel nu kreeg ik een rekening van kpn met daar op een sms dienst die ik zou hebben moeten geactiveerd op 14januarie 2016 om 19:24. ik heb geen sms dienst geactiveerd zij willen ook niet zeggen hoe ik het heb moeten gedaan met welke woorden alleen de datum zeggen zij en meer niet ik moet maar gewoon het betalen dan kunnen we er over praten. nu ben ik volledig afgesloten en ligt het bij een incasso buro het gaat nu om een afkoop bedraag van 1207 euro. die ik moet betalen voor iets wat ik niet heb gedaan heb ook mijn kpn thuis opgezegd dat kon wegens een verhoging per 1-07-2016. nu willen zij dat ik dit betaal ik betaal niet voor iets wat ik niet heb gedaan. zij zeggen nu dat zij niks meer kunnen doen omdat het bij een incasso buro ligt dit is onzin

ik ben pas tevreden als ik helemaal niks hoef tebetalen en mijn abbo gewoon door loopt tot einde contract van mij hoeft eigenlijk helemaal geen contract meer met welke kpn dan ook. de manier waarop zij mensen behandelen is gewoon schandalig

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Reactie van de melder van de klacht jan-willem van den berg

9 maanden geleden - zoals ik al misschien duidelijk heb proberen temaken dat kpn gewoon weg geen ene reactie wild geven. of wild mee werken aan een goede oplossing dit soort klachten hoor ik vaker van andere mensen nadat ik klant ben geworden van kpn. dit mag en kan nu de dag toch niet meer en toch gebeurt het nog steeds. dat grote bedrijven gewoon doen wat zij willen. wie roept hier een halt tegen. nu is het bij een incasso buro lindorff. en die kijken niet of het terecht nee zij denken aan geld enkel aan geld en niet aan wat er gebeurt is. dit zijn dan ook criminelen net als de grote bedrijven en de overheid zij mogen alles en wij moeten het maar gewoon betalen. wie houd hun nu eens tegen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan-willem van den berg