Klacht: KPN komt afspraken levering en annulering niet na

op 15 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 25 februari heb ik een verzoek voor snelheidsverhoging gedaan en het stopzetten van analoge telefonie op aderpaar 2 van mijn aansluiting. In het kort komt het er op neer dat het tweede aderpaar ingezet gaat worden voor VDSL pairbonding. Dit verzoek is gedaan via Twitter webcare en ook bevestigd door webcare dat het in orde gemaakt zou worden.

Inmiddels zijn we bijna 4 maanden verder en nog niks van dit alles is geregeld. Op herhaaldelijke vragen aan Webcare krijg ik enkel de mededeling ‘Even geduld nog’ en krijg ik geen enkele andere informatie. Sterker nog, elke vraag wordt afgewimpeld of doodgezwegen.

Daarnaast heb ik contact gehad met de telefonische helpdesk. Hier was het nog erger. De diverse personen die ik aan de lijn heb gehad kunnen alleen zeggen dat het heel complex is en ze geen idee hebben waar het over gaat.

Al met al ben ik zwaar ontevreden en teleurgesteld. Ik krijg geen enkele planning wanneer mijn verzoeken klaar zijn.

1. Stopzetten analoge lijn op 2de aderpaar
2. Doorvoeren snelheidsverhoging door op 2de aderpaar VDSL signaal te leveren

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GerritG5