Klacht: Verkeerde informatie.

Senga2018 op 28 september 2023 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Wij zijn vorig jaar verhuisd en hebben toen ons hele pakket van kpn opgezegd omdat er niet geleverd kon worden op ons nieuwe adres. De mevrouw aan de telefoon heeft alles opgezegd en zei toen dat ze ons nog een jaar gratis e-mail mocht aanbieden, ik zei dat het niet nodig was omdat we een nieuw e-mail adres van onze huidige kabelmaatschappij kregen. We hoefde niets op te zeggen het stopte vanzelf zei deze mevrouw.
Nu is het jaar voorbij en blijkt dat we een maand opzegtermijn hebben en dus moeten betalen voor e-mail dat we niet willen. De medewerkster heeft dit dus nooit verteld dus voel ik me voorgelogen en ik wil dan ook niet betalen voor iets wat ik niet weet. Heb na een half uur eindelijk gehoord dat het is opgezegd maar dat ik nog wel moet betalen. De bedragen betaal ik wel maar eis ze terug door verkeerde informatie en omdat er gezegd werd dat er anders stappen werden ondernomen.

Terugstorten van de betaalde bedragen en betere voorlichting desnoods op papier aan de mederwerkers.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Senga2018