Klacht: vergoeding

likmijn reed op 07 juli 2018 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 13-6-2018 heb ik geen internet(wegens werkzaam heden kabel door)ik was niet thuis zat in het buiten land maar mijn vriendin belde mij hier over.Bij thuis komst op 16-6-2018 direkt gebeld met kpn en deze stuurde mij op 18-6-2018 een monteur,deze kon de storing niet verhelpen vanwege dat het ondergronds was en dat moet een ander bedrijf doen ,de monteur heeft ongeveer 30 min gebeld met kpn en de monteur vertelde mij dat er een ploeg komt op 22-6-2018 smorgens tussen 10 en 14 uur deze zijn echter niet geweest en heb Kpn gebeld deze vertelde mij dat ze zouden komen op vrijdag 29-9-2018 smorgen deze zijn ook niet geweest en heb toen een Heel boos gesprek ge had met KPN smidag om 15 uur belde mij een extern bedrijf in op dracht van KPN dat ze de volgende dag 30-6-2018 smorgen zouden komen.dit is gebeurt en zij hebben de storing verholpen.(kabel door gestoken bij de werk zaam heden van vervanging van de waterleiding). Nu krijg ik bij aanvraag van de vergoeding € 25. vergoed terwijl mijn schade vergoeding €500. is.

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vreden als KPN mij die €500 betaald

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door