Klacht: Telefonische Klantenservice nagenoeg onbereikbaar

DirqvanVoren op 12 november 2023 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Op de website van KPN proberen zij klanten af te schepen met nonsense verhalen dat het allemaal gemakkelijk online kan. Vragen over facturen en zo. Telefoonnumer van klantenservice zeer lastig te vinden. Betalingsregelingen treffen, verwijst KPN de klant door naar een betalingscode..welke ontraceerbaar is. Klacht: KPN is ontransparant, Telefoonnummer ligt verborgen op hun website en zijn ze telefonisch lastig te bereiken, vragen aan de administratie over facturen, antwoordapparaat met een zelfde stem als van de belastingdienst. ‘Doet u het makkelijk online, u ontvangt een sms met een code, de verbinding wordt nu verbroken.’ Wat een enorme bureaucratie

raad van commissarisen en directie, aandeelhouders mogen van mij naar de maan lopen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DirqvanVoren