Klacht: regelmatig sms berichten

Fred Boersma op 05 mei 2025 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Best klant, door een kapotte netwerkkabel in uw postcode gebied 39589EM, kun je misschien minder goed internetten, tv-kijken of bellen( dit bericht krijg ik bijna iedere dag)!

Beste klant. goed nieuws wij hebben de beschadigde netwerkkabel gerepareerd!
Deze melding krijg ik steeds na 15min na de eerste melding!!
Dit gaat al een paar weken zo.

Heb kan daar ook over gebeld, krijg dan ernaar antwoord!

Gewenste Oplossing:

Dat KPN de problemen oplost, en niet iedere dak mijn sms vol schiet met berichten!
En als kan mij belt, zeg dan duidelijk waarvoor je mij belt, en hang niet op als ik er naar vraag!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Reactie van de melder van de klacht Fred Boersma

2 weken geleden - Vind het niet netjes van KPN dat mijn sms box volgezet word door hun berichten, terwijl zij er niets aan doen, vind het schandalig

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Boersma