Klacht: Problemen tussen Ziggo en KPN opzegging

EvertNL op 24 oktober 2023 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Onderstaande mail heb ik reeds al gestuurd naar [email protected] echter dit duurt nu al drie maanden voordat het is opgelost en ik wordt van KPN naar Ziggo gestuurd en visaversa.

Geachte heer, mevrouw,

Na aanleiding van wederom een telefoontje met uw collega Nilaila van de klantenservice op 17 oktober 2023 stuur ik u nogmaals een bericht. Eerder heb ik dit via de Webcare van KPN gedaan via Twitter.

Op 16 juli 2023 heb ik de overstap gemaakt van KPN naar Ziggo vanwege een aantrekkelijk aanbod. Ik heb via de mail een bevestiging vanuit Ziggo ontvangen dat het allemaal, inclusief de overstap van KPN naar Ziggo, geregeld zou worden.
Dit alles zo pak ‘m beet een maand duren volgens de klantenservice van Ziggo.
Zo gezegd, zo gedaan en op 16 augustus 2023 kreeg ik een mail dat mijn Ziggo aansluiting was geregeld en mijn pakket zou ontvangen. Ik was natuurlijk blij dat het allemaal goed gegaan was.

Ik had mijn pakket aangesloten maar kreeg een dag later een mail van KPN met een factuur over de periode van 17 augustus tot en met 17 september 2023. Ik dacht dat het een foutje was en heb deze factuur niet betaald. Ik had namelijk al internet en tv van Ziggo.

Vervolgens krijg ik een mail van KPN met herinneringskosten of ik die factuur kan betalen. Vanwege mijn werkdruk en krappe tijdschema, heb ik via Twitter de webcare ingeschakeld maar tevergeefs kan een webcare afdeling niet naar mijn verhaal luisteren en ik moest maar betalen. Einde gesprek. Ik was geïrriteerd. Niet betaald.

Vervolgens met uw klantenservice gebeld en die mevrouw zei dat ik niets hoefde te betalen en dat ik contact met Ziggo moest opnemen aangezien de overstap niet goed was gegaan. En in deze dure tijden – zei ze, hoefde ik niets te betalen. Ik was een soort van opgelucht.

Na de mail en het contact van KPN met Ziggo gesproken en zei gaven aan direct met jullie contact op te nemen aangezien de overstap niet goed was gegaan en vanuit jullie het was geannuleerd. Ik kreeg een groot vraagteken boven mijn hoofd.

Vervolgens facturen van Ziggo, welke ik wel heb betaald, immers, ik heb een dienst afgenomen bij hen. Vervolgens krijg ik een nieuwe factuur van KPN van de periode 17 september tot en met 17 oktober 2023. Deze heb ik ook niet betaald.

Op 20 september nogmaals, ik herhaal, nogmaals met Ziggo gesproken en ja, het was wederom niet goed gegaan. Toen gingen ze met mij een nieuwe aanvraag doen (??) en ja dit was goed volgens hen.
Ik hoefde niets te betalen want Ziggo zou contact met jullie opnemen.
Tot op de dag van vandaag niets vernomen en kreeg ik weeeer een nieuwe factuur á 74 euro.

Ik heb via Twitter nogmaals met Ziggo gesproken en zei geven aan dat vanuit jullie het elke keer wordt geannuleerd.

Ik ben een beetje radeloos aan het worden waarom dit fout gaat en er geen duidelijke communicatie is. Ten tijde (17 juli 17 augustus) van mijn overstap had ik geen schulden bij jullie nog bij iemand anders, maar nu inmiddels al bijna € 300 euro.

U kunt mij begrijpen dat ik dit niet ga betalen aangezien ik vanuit een groot bedrijf een aanvraag van Overname doe en ik als consument u vertrouw dat beide partijen dit goed hebben geregeld.

Via MAIL ook bevestiging van opzegging gehad.

Ik hoor binnen afzienbare tijd hoe dit wordt opgelost en wie de kosten van een ongebruikt abonnement gaat betalen en welke compensatie ik kan verwachten al is dat een compensatie van kwijtschelding van mijn niet gebruikte abonnement en dat het contract met KPN wordt opgezegd.

Kwijtschelding facturen van KPN Internet en TV.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EvertNL