Klacht: Problemen met wifi

Leffers1956 op 24 oktober 2023 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Sinds we aangesloten zijn op glasvezel en een nieuwe router hebben, blijkt er geen wifisignaal meer te zijn op zolder en in de garage ( nodig voor het uitlezen van de omvormer i.v.m. zonnepanelen )
Al drie keer is er via de telefoon van alles geprobeerd. Niets hielp. Zeer frustrerend.
Ik vroeg als vaste klant een bezoek van een gratis monteur die hier kijkt, wat er aan de hand is.
Nu werd ons een wifiversterker aangeboden, die ook nog weer kosten met zich mee brengt.
Ook kunnen we niet meer naar buiten bellen, want dan krijgen we steeds iemand uit Veendam aan de lijn.
Toen we op glasvezel overgingen, werd ons verzekerd dat we heel snel internet en een hele goede wifi verbinding zouden krijgen.
Vandaag hadden we iemand van de KPN aan de lijn die ons alleen maar meer heeft gefrustreerd.

Ik zou heel graag een KPN monteur laten kijken of alles goed is aangesloten en wat er moet gebeuren om overal in huis goede wifi te krijgen en dat de omvormer weer is uit te lezen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leffers1956