Klacht: payinfo

inadk33 op 26 februari 2013 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil dus melden dat ik geen idee heb wat die payinfo inhoud en ben mij er niet van bewust waar het voor is en als ik dus via mijn telefoon naar die site wil opend ie de site niet geeft ie error aan hoe kom ik er dus achter waar hey van is en hoe kom ik er dan van af ? 🙁

Gewenste Oplossing:

Dat ik er van af kom en geen extra belachelijk hoge kosten heb op mijn abbonement is echt absurd...

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 21 maart 2013 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste inadk33,

PayInfo is een overkoepelende manier om alle kosten die u maakt via sms-diensten te factureren.
Mogelijk bent u geabonneerd op een sms-dienst die u elke dag een bericht stuurt.
Dit soort abonnementen kunnen flink oplopen. Sommige abonnementen kosten €15,00 per week.

Ik raad u aan na te gaan van welke afzenders u smsjes ontvangt. Mogelijk kunt u deze abonnementen stopzetten.

Deze abonnementen zijn niet van KPN. Wij laten ze alleen zien op de factuur onder de naam PayInfo.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door