Klacht: Misleidend verlengingsaanbod door KPN

Y-Kok op 24 februari 2025 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs een verlengingsaanbod ontvangen, maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat de berekening gebaseerd is op mijn huidige abonnement inclusief kortingen die binnenkort aflopen. Dit betekent dat het aanbod niet de werkelijke kosten weerspiegelt die ik na verlenging zou betalen. Dit vind ik misleidend en ontransparant.

Ik verwacht van KPN een correct en eerlijk verlengingsaanbod dat uitgaat van de prijs zonder tijdelijke kortingen, zodat ik een weloverwogen keuze kan maken. Ik verzoek KPN om dit probleem op te lossen en tevens hun werkwijze aan te passen om toekomstige klanten niet op een verkeerde manier te informeren.

Gewenste Oplossing:

Verlenging ongedaan maken

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Reactie van de melder van de klacht Y-Kok

1 maand geleden - Het is gewoon onbeschoft!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y-Kok