Klacht: kpn zakelijk verhuizing

zeilmakerijcapel op 08 maart 2013 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 01-12-2012 ben ik verhuist met de zaak. Op 21-12-2012 hebben ze de aansluiting verhuist, maar naar een verkeerd pand. Nu blijkt dat ik geen isra punt heb, dus dit aangevraagd . onder tussen 4 maanden verder nog geen telefoon en internet aansluiting . 6 monteurs verder zou er 13-03–2013 dan eindelijk de kabel worden gegraven voor het isra punt, Word gisteren 0m 16.50 uur gebeld dat dit weer niet door gaat.Onder tussen ben ik al 4 maanden niet te bereiken voor mijn klanten en sta op het punt van failliet te gaan. Kpn stuurd me van het kastje naar de muur . ze schrijven wel gewoon de kosten af van mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graagb mijn aansluiting (israpunt) willen .Ook wens ik finacieel te worden gecompenceerd voor het verlies van opdrachten en de uren dat ik heb moeten wachten op monteurs en aan de telefoon zitten

Alle klachten die gemeld zijn door