Klacht: kpn mobiel factuur

saskia blikkendaal op 12 januari 2013 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

ik vindt het een erg vreemde zaak als {internet criminelen} waarvan je iets aanklikt of je e-mail adres invult op een mail van hun, zomaar via kpn mij een abbonement kunnen aansmeren van 5 euro per dag en kpn dat zomaar bij mij in rekening brengt zonder dat ik daarmee accoord ga of iemand daar toestemming voor heb gegeven, het komt bij mij over alsof kpn daar ook een aandeel {percentage}in heeft

dat kpn niet voor derden geld van mijn rekening kan , wil , afschijven

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 16 januari 2013 om 10:59 geantwoord

Beste Saskia Blikkendaal,

Wat vervelend dat u een abonnement van €5,00 per dag 'aangesmeerd' heeft gekregen.
Helaas kan KPN hier niks voor u in betekenen.

SMS-diensten worden tegenwoordig via uw mobiele factuur verrekend. Dit om overzicht te bewaren voor onze klanten in de facturen van uw mobiele telefoon.

Wanneer er een abonnement op een SMS-dienst wordt afgesloten, fungeert KPN als tussenpersoon bij betalingen.

Ik adviseer u om direct contact op te nemen met het bedrijf waarbij u de SMS-diensten af neemt. Mogelijk dat dit bedrijf iets voor u kan betekenen.

Ivette
KPN Webcare Specialist

Alle klachten die gemeld zijn door