Klacht: Klacht KPN

[email protected] op 05 januari 2024 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Na al vele jaren klant van KPN (eerder XS4all) te zijn was het weer eens tijd om te kijken of ze voor mij een verlengingsaanbod konden doen.
Dus op 15 maart 2023 gebeld, en KPN deed mij een aanbod voor 1 jaar.
Ik besloot hier op in te gaan omdat elk aanbod beter is dan niks en ik eigenlijk nooit problemen heb met KPN.

Verheugd was ik daarom dat ik op 24 april een mailtje ontving van [email protected]:
(afbeelding is bijgevoegd aan deze mail)

Blijf lekker zitten. We hebben je korting verlengd met een jaar.
Hoera, nog eens 12 maanden 35,-
Ook de komende 12 maanden geniet je van KPN Internet en TV voor maar 35,- per maand.
Een jaar langer voordeel dus.
Gewoon omdat we blij zijn met jou.
En het mooiste is: je hoeft er zelf niks voor te doen.
De nieuwe kortingsperiode gaat in vanaf vandaag.

In december viel mij op dat er al een aantal maanden meer dan de genoemde €35.- werd afgeschreven.
Dus heb maar weer eens met KPN gebeld. De eerste medewerker die ik sprak wilde er niks van weten. Hij kon dit mailtje niet in hun systeem zien dus het bestond niet. Toen ik hem eindelijk wist te overtuigen dat ik het mailtje voor mij had staan kreeg ik te horen dat ik het dan maar had moeten activeren. Naar meerdere malen voorlezen uit het mailtje: “En het mooiste is: je hoeft er zelf niks voor te doen.” Bleef hij allerlei excuses zoeken.

Die middag nog meer eens gebeld, en een klacht in gediend.
Netjes (binnen enkele dagen) terug gebeld door een Mevrouw “KlachtKPN_X” welke de klacht zou doorsturen. Tevens een kopie van de mail Foto naar deze mevrouw gestuurd.

Enkele dagen later opnieuw teruggebeld door Mevrouw “KlachtKPN_X”.
Ik had mijn abonnement daarvoor verlengd, en ze gingen de door hun aangegeven korting niet toekennen.

Ik ben het hier niet mee eens, aangezien ik niet om deze korting heb gevraagd maar van KPN zelf de aanbieding ontvang.

Toekennen van hun eigen aanbieding

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]