Klacht: Installatie van een product sinds september 2010.. nu bijna 6mnd later nog steeds niet!

tannie op 17 januari 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september glasvezel kpn aangevraagd!
Zilver als ik het goed heb, nog nagevraagd hoe lang het zal duren voordat het actief zou zijn.. want dat ik niet van plan was om lang te wachten! Nu januari, afgelopen vrijdag is mijn afspraak voor vandaag afgezegd. Reden: product niet instaleerbaar. Ik gaf nog aan dat regifiber ’s ochtends zou komen, medewerker gaf aan dat dit niet klopte, hele discussie, heeft mij wel 10* gezegd dat vandaag niemand zou komen. Verbinding door KPN verbroken.

NU VANDAAG stond er dus iemand voor een gesloten deur, met veel moeite toch terug naar huis. Product zou dus gewoon aangesloten moeten worden.

Blijkbaar is eigenwijsheid en onbeschoftheid tegenwoordig het motto van KPN. Deze problemen zijn allemaal veroorzaakt door KPN Planning, schandalig!

Net gebeld met kpn glasvezel, die zag alle notities, dus ook dat beide partijen vandaag achter elkaar zouden komen.

Nu vandaag werdt ik gebeld da

Gewenste Oplossing:

Werkende glasvezel
Excusses en compensatie, 6mnd wachten!

Alle klachten die gemeld zijn door