Klacht: Incapabel

h.andela op 25 november 2023 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

De programmeurs zijn beneden de maat.
De medewerkers kunnen me niet helpen.
De onlangs langs gekomen monteur is in geen van de opdrachten geslaagd.
Men kan de KPN niet e-mailen.
Mun e-mail wordt niet verstuurd van mun iPads.
Op m’n laptop krijg ik allemaal mail waarvan ik de afzender niet eens ken.
Dat is ut voorlopig.

maak dit openbaar.

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Reactie van de melder van de klacht h.andela

4 maanden geleden - de kpn durfde nog naar mijn mening over de monteur te vragen. waar halen ze het lef vandaan. kheb hen hun vet gegeven en verstuurd. kostte veel moeite. moest én in het nederlands én in het engels. haha dank voor alle moeite. dat de kpn de klacht ongegrond zou vinden, had ik al verwacht. kheb hen verteld over mun ervaringen. en gezegd dat ik hoop dat ze aan mijn mening wat hebben om andere klanten wel goed te bedienen. kben over anderhalf jaar, zolang duurt mijn contract nog, weg. ze zijn een klant kwijt

Reactie van de melder van de klacht h.andela

4 maanden geleden - jullie hebben je best gedaan. over jullie ben ik zeer tevreden. openbaarheid van mijn klacht zal wel niet gaan maar kheb mijn hart mogen luchten dan daarvoor vrgr h.andela

Reactie van de melder van de klacht h.andela

4 maanden geleden - de woorden van mij lijken misschien op elkaar maar zijn iets anders geformuleerd.

Reactie van de melder van de klacht h.andela

4 maanden geleden - gewoon verzenden en ontvangen word het niet verzonden stel ik mijn mening over jullie bij

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h.andela