Klacht: Glasvezel werkt helemaal niet

E. Bolukbas op 04 juni 2024 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Ik heb me ongeveer twee tot drie maanden geleden geabonneerd op glasvezel 1000 megabit internet. Ik maak echter al 3 maanden thuis gebruik van traag internet. Als ik bijvoorbeeld met mijn mobiele telefoon verbinding maak met wifi, krijg ik geen enkele efficiëntie. Gesprekken en video’s worden voortdurend onderbroken. De uitzending op tv wordt voortdurend onderbroken. Ik doe een snelheidstest en deze laat tussen 920 – 990 MB zien. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice. (Ik heb 234243 minuten besteed aan toegang tot contactgegevens). Ze zeiden dat ze de modem zouden vervangen, maar geen van beide modems was al 2-3 weken gearriveerd, en ze belden ook niet terug om het te vragen. Ik gebruikte voorheen 100 mb internet en had geen problemen.
Ten slotte heb ik deze website geschreven, als het nog steeds niet is opgelost, zeg ik het abonnement op. Ik raad het niemand aan. Neem geen abonnement op KPN Glazvezel.

Ik wil thuis snel internet gebruiken met mijn mobiele telefoon. zonder onderbreking. Of op tv of pc. Ik maak nu verbinding met internet via een ethernetkabel, bedankt. Ik heb kabel gekocht vanwege jullie slechte service

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over KPN Internet
Download hier uw brief

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Bolukbas