Klacht: Glasvezel aansluiting

Pipo010 op 03 januari 2024 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Beste ik heb een klacht over de kpn glasvezel. Aantal maanden geleden is er medewerker geweest van kpn die heeft 3 foto’s gemaakt van me modem en van buiten. Die beste jongen vertelde mij dat er een gat naar buiten zou worden geboord waar mijn modem zit in me woonkamer. Na een aantal weken verder na veel rommel straat 2 keer open geweest dus veel troep steeds binnengelopen. Tot 2 weken geleden toen kwamen ze het glasvezel kastje bevestigen in de meterkast dus niet volgens de afspraak door de gevel gelijk naar mijn modem. Het probleem is dus nu komt in de meterkast A waar geen stopcontact zit. B er zouden gaaten moeten geboord wat ik niet wilt en de woningbouw ook. C dat ik naar kastje van de muur word gestuurd en aardig gestress bent van deze. Dat glasvezel moet er gewoon uit me meter kast en naast me modem geplaatst worden waar me oude telefoon aansluiting zit zoals beloofd. Me buren pikken dit ook niet zelfde verhaal er zijn foto’s gemaakt en vertelt dat het glasvezel kastje naast de modem word geplaatst. Heb al verteld als dat niet gebeurt dat ik na 42 jaar vaste klant heel het zooitje gaat opzeggen en vele buren ook niemand pikt dit niemand wil een kabel door zijn huis. Niemand wil extra gaten in zijn huis. Dus kpn glasvezel komt snel mogelijk met een oplossing laat die kastje plaatsen waar het word niet in de meterkast waar niemand iets aan heeft. Rob mannee

Word van het kasje naar de muur gestuurd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pipo010