Klacht: Geen internet, geen correctie

Durbeck op 11 januari 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze nieuwe internetaansluiting had midden december moeten functioneren. In de laatste week van december zijn we begonnen de klantenservice te bellen. Eerst is er een monteur gestuurd die contateerde dat er geen signaal was en dat het onze eigen schuld was omdat we het internet op een verkeerd adres hebben aangevraagd. Dat leek ons sterk omdat alle papperassen op het juiste adres stonden.De man vertrok zonder actie te ondernemen. We hebben iedere dag gebeld en iedereen die we aan de lijn kregen was erg aardig. natuurlijk lag de fout niet bij ons maar bij de KPN, we zouden schadevergoeding krijgen en eea met spoed zou worden opgelost. We kregen wel steeds andere redenen waarom de oplossing nog even op zich moest laten wachten. In de tweede week van januari bleek dat er nog niets was gedaan. We weten eigenlijk niet zo goed welke actie we nu nog kunnen ondernemen. Gillen en schreeuwen heeft in ieder geval geen zin. Wel kregen we een factuur voor het internet over de eerste periode. Die hebben we nog niet betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik wil internet en ik wil het nu. Van de KPN of van een andere provider.

Alle klachten die gemeld zijn door