Mijn Klacht:
hallo. wij hebben sinds 17 mrt 2015 glasvezel van kpn. in de contractgegevens staat dat ik een downloadsnelheid heb van 100mb. Laatst had ik problemen met de wifi dus er werd een monteur langsgestuurd. die constateerde dat mijn downloadsnelheid maar 60 was. ik heb hierover gebeld met kpn en die wisten mij alleen maar te vertellen dat in april vorig jaar de 100mb is uitgezet en dat zij dit niet zomaar mochten doen. ik weet zeker dat ik dit niet heb gedaan want waarom zou ik een abonnement afsluiten en een maand later dit verlagen als ik ook al 50% korting krijg op de kosten?! Tevens heb ik 2 digitale kastjes in huis voor digitale tv. hierbij worden de programma’s opgenomen in de cloud zodat je die overal kan terugkijken. al enkele maanden verdwijnen er programmas of kan ik programmas opgenomen in de woonkamer niet in de slaapkamer kijken. hierover heb ik meerdere malen contact met kpn gehad en elke x moesten de kastjes gereset worden. nu wist de monteur te vertellen dat dit al maanden speelt en dat het aan de sofware van kpn ligt! waarom wordt dit niet aan de consument vertelt?! dit heet CONSUMENTENBEDROG!! ook heb ik vanochtend hierover gebeld met kpn en de medewerkster vertelde dat zij 9 mnd bij kpn werkt en dat dit al al die tijd speelt. ook dat dit nog wel een tijd kan duren!! ik voel mij misleid en bedrogen door de puinhoop die kpn heet! ik ben vorig jaar van ziggo naar kpn gegaan in de hoop dat ik een beter product kreeg maar het tegendeel is waar….
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als ik gecompenseerd wordt voor het feit dat ik al een jaar ervan uitga dat ik 100mb heb terwijl dit maar 60 is. ook wil ik compensatie voor het feit dat kpn zegt dat alles is opgelost met het resetten van kastjes terwijl dit onmogelijk is en het probleem bij kpn zelf ligt!! dit heet consumentenbedrog!!
