Klacht: Afsluiting eigen site en mail

dickyvanberkel op 31 januari 2013 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

KPN heeft door een administratieve fout mijn eigen site en mail afgesloten. Omdat dit e-mailadres op mijn visitekaartje staat krijg ik nu enkele dagen belangrijke mail niet meer binnen.
Dit blijkt voor KPN een probleem te zijn dat ze niet binnen drie dagen op kunnen lossen.
Dit probleem is ontstaat door het aanbod van KPN om binnen KPN over te gaan op een ander abonnement. Mijn is uiterlijk verzekerd dat dit geen consequenties had voor mijn internet en mailgebruik.
Als KPN de klachten niet aankan (4000 wachtende voor mij), dan moet misschien de telefonische verkoop (tijdelijk) gestopt worden, zodat de beloofde service geleverd kan worden.

Gewenste Oplossing:

Dit is een probleem dat een binnen 24 uur opgelost moet kunnen worden.

Omdat KPN dit niet binnen 24 op kan lossen, zou eventueel geleden schade door deze administratieve fout van KPN gecompenseerd moeten worden (tijd, gemiste informatie/aanbiedingen, niet kunnen werken).

Alle klachten die gemeld zijn door