Klacht: 2 openstaande facturen

gmboelen op 08 maart 2024 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 openstaande facturen bij KPN, 1 van de maand februari en 1 van de maand maart 2024. Door omstandigheden heeft KPN deze facturen niet automatisch kunnen afschrijven. Ze zijn mij door ziekte ook ontglipt. Nu krijg ik vandaag een e-mail dat morgen mijn aansluiting geblokkeerd wordt. Gebeld met KPN. Er kan geen betalingsafspraak gemaakt worden, want ik ben te laat. Had ik voor 1 maart gebeld, dan had dat wel gekund. (1 week geleden en ik was ziek). Ik moet vandaag betalen, terwijl ik dat op dit moment niet kan. De eerst mogelijke datum dat ik kan betalen is 22 maart (over 2 weken). Via mijn creditcard kan ik de rekening niet betalen, want daar heeft de KPN geen mogelijkheid voor. Ik moet maar even geld lenen bij iemand om deze rekening te betalen. Ik vind dit schandalig……. Zit je een keer moeilijk, dan sluiten ze je af en valt er niet met ze te praten

Gewenste Oplossing:

2 weken uitstel van betaling. Of dat ik nu met mijn creditcard kan betalen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Reactie van de melder van de klacht gmboelen

8 maanden geleden - Schandalig, dat ze je klacht niet eens in behandeling willen nemen. Ik heb inmiddels betaald. Ik ga toch maar eens kijken naar een andere provider. Als je zo met je klanten omgaat. Te triest voor woorden. En dan ben je al zo lang klant bij de KPN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gmboelen