Mijn Klacht:
Ik heb 2 openstaande facturen bij KPN, 1 van de maand februari en 1 van de maand maart 2024. Door omstandigheden heeft KPN deze facturen niet automatisch kunnen afschrijven. Ze zijn mij door ziekte ook ontglipt. Nu krijg ik vandaag een e-mail dat morgen mijn aansluiting geblokkeerd wordt. Gebeld met KPN. Er kan geen betalingsafspraak gemaakt worden, want ik ben te laat. Had ik voor 1 maart gebeld, dan had dat wel gekund. (1 week geleden en ik was ziek). Ik moet vandaag betalen, terwijl ik dat op dit moment niet kan. De eerst mogelijke datum dat ik kan betalen is 22 maart (over 2 weken). Via mijn creditcard kan ik de rekening niet betalen, want daar heeft de KPN geen mogelijkheid voor. Ik moet maar even geld lenen bij iemand om deze rekening te betalen. Ik vind dit schandalig……. Zit je een keer moeilijk, dan sluiten ze je af en valt er niet met ze te praten
Gewenste Oplossing:
2 weken uitstel van betaling. Of dat ik nu met mijn creditcard kan betalen