Klacht: KPN, ik ben het zat om steeds jullie klantenservice te moeten bellen!

anyways op 09 december 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

KPN zorgt er op de een of andere manier voor dat ik geen e-mails meer kan verzenden vanaf Outlook. Dit is de 2e keer binnen 5 dagen dat het gebeurt. De eerste keer heb ik meerdere malen moeten bellen, waarbij eerst verteld werd dat het aan Outlook ligt, dat ik Microsoft maar moet bellen want KPN gaat daar niet over. Ik kon Microsoft niet bereiken, dus KPN blijven bellen. Uiteindelijk loste een medewerker de klacht op.
Vanavond: precies hetzelfde probleem! Mails komen binnen maar ik kan niet verzenden. Tot mijn verbazing kan ik WEL mailen naar het abuseteam van KPN, waaruit blijkt dat het probleem dus niet bij Outlook/Microsoft zit.
Vanavond een medewerker van KPN-klantenservice aan de lijn gehad, die weinig meer zei dan: dat kan ik niet zeggen. Ze vond het logisch dat ik wel naar KPN Abuseteam kan mailen en verder naar niemand en leek de situatie nogal komisch te vinden.
Ik vind het sowieso niet kunnen dat binnen 1 jaar ongeveer 10x mijn Outlook gesaboteerd wordt door KPN. Achteraf komen ze er telkens achter dat het onterecht is, maar ondertussen kan ik niet mailen, ben genoodzaakt om medewerkers te bellen (die vaak onverschillig zijn of geen oplossing weten) en kan mijn vrienden niet mailen.
Ja, ik kan momenteel gebruik maken van Webmail, maar ik betaal voor Outlook en dat is het programma/de app van mijn keuze.
Welk recht heeft KPN om het verzenden van mijn mails te dwarsbomen (volgens hun site ben ik niet geblokkeerd, maar het klopt dat ik niets kan verzenden…)? Waarom kunnen ze na een hoop geharrewar het probleem wel oplossen, maar geen reden geven waarom dit telkens gebeurt?
Ik ben decennia trouwe klant bij KPN, heb nooit een betalingsachterstand of andere problemen met hen gehad. Heb nergens twijfelachtige contacten, anders zou ik denken: eigen schuld, en zou ik niet klagen.
Waar is KPN mee bezig? (om nog maar te zwijgen over de chaos bij de overstap naar glasvezel, maar goed, dat is eindelijk opgelost en minder irritant).
Ik hoop dat KPN weer de kwaliteit gaat leveren waar ze om bekend waren.
Want dit is hopeloos, niet komisch en gewoon dom.

Ik zou blij zijn om bij de klantenservice geïnteresseerde, maar vooral DESKUNDIGE medewerkers aan de telefoon te krijgen. Verder zou het mooi zijn als het helemaal niet nodig was om jullie klantenservice te bellen.
TEVREDEN zou ik zijn als KPN ophoudt met mijn mail te saboteren (imo betuttelen) en mij kan aantonen waarom dit telkens gebeurt. Dus niet het is voor uw eigen veiligheid, ik heb virusbescherming van KPN (!) op mijn computer, mail alleen met mensen die ik persoonlijk ken en ben niet achterlijk of hulpeloos, dus zelf wel in staat om actie te ondernemen en te melden als er iets vreemds aan de hand is met mijn mail of computer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anyways