Klacht: KPN heeft mij verkeerd voorgelicht waardoor ik ben misleid

op 14 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb een auto ongeluk gehad waarbij mijn telefoon in het ziekenhuis gestolen is. Helaas dekt de verzekering dit niet.
Nu wilde ik al overstappen naar KPN omdat wij KPN compleet zijn.
Afgelopen vrijdag gebeld naar KPN om te informeren of het wellicht mogelijk is om over te stappen, aangezien mijn abonnement bij T-mobile pas 7 november afloopt.
Dit was geen enkel probleem. Ik kon nu al een toestel krijgen en verzekering in laten gaan. Vanaf 7 november zou mijn nummer over genomen worden en T mobiel worden beeindigt.

Vandaag bel ik mijn simkaart nummer aan KPN door ivm nummerbehoud.
Nu blijkt dat deze constructie niet kan. Dit kan pas 60 dagen voor afloop abonnement bij T mobile. De mogelijkheid die word geboden is:
– opdracht annuleren, toestel retour sturen
– 2 abonnementen, dus 1 bij T mobile en 1 bij KPN.

Dus omdat KPN verkeerd heeft voorgelicht, zit ik met twee opties die beiden onzin zijn. Ik wil dat KPN met een passende oplossing komt.

Kpn moet met een passende oplossing komen zodat ik het toestel gewoon kan behouden en niet met 2 abonnementen zit.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EdwinAnnerie