Klacht: KPN heeft mij verkeerd voorgelicht over mijn contract en wijst naar Telfort.

op 14 juni 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 24 februari 2016 ben ik overgestapt van KPN alles in 1 naar Telfort Glasvezel alles in 1. Via telfort heb ik gekozen voor de optie dat Telfort voor alles overzet van KPN naar Telfort.
Op 03 maart heeft Telfort mijn glasvezelverbinding in orde gemaakt. op 21 maart zag ik dat KPN een bedrag van €76,50 van mijn rekening had afgeschreven door middel van een automatische incasso. Deze heb ik terug laten boeken en heb tevens contact gehad met jullie klantenservice. Uw collega gaf aan dat het om een laatste afschrijving ging, waarna ik alleen Telfort hoefde te betalen. Op 4 april heb ik alsnog de rekening betaald, in de veronderstelling dat dit een laatste afschrijving was.
Echter werden er weer op 21-04 en op 20-05 door KPN geincasseerd. Deze heb ik terug laten boeken. afgelopen 2 weken met verschillende van uw collega’s van de telefonische contactservice gesproken en zij gingen mijn situatie onder uw aandacht brengen. Telfort geeft aan wel degelijk door mijn abonnement te hebben overgenomen, zij wijzen daarop naar mijn telefoonummer. KPN heeft mij sinds maart €16,50 in rekening gebracht voor mijn telefoonpakket die ik niet eens kon gebruiken.

Graag wil ik af van mijn dubbele kosten na maart 2016.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saif
x