Klacht: KPN compleet afgesloten

op 04 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sinds zondag 1 mei is mijn KPN complete afgesloten.
Ondanks contacten met 1200 en diverse berichten nog steeds niet actief 04-05-16.
Hieronder communicatie.
01-05-2016 04:36
Beste klant, uw bestelling/wijziging van KPN Compleet – 5 euro Mobiel Korting,KPN Compleet – Dubbel Zoveel Data,KPN Compleet – Gratis Onderling Bellen is verwerkt. Voor meer informatie kijk op mijn.kpn.com . Of via de MijnKPN app. Downloaden via kpn.com/app . Mvg, KPN

01-05-2016 09:20
Beste klant, uw nummer is afgemeld voor KPN Compleet. U profiteert helaas niet meer van de voordelen van KPN Compleet. Mvg, KPN

02-05-2016 07:52
Beste klant, uw bestelling/wijziging van KPN Compleet – 5 euro Mobiel Korting,KPN Compleet – Gratis Onderling Bellen is verwerkt. Voor meer informatie kijk op mijn.kpn.com . Of via de MijnKPN app. Downloaden via kpn.com/app . Mvg, KPN

02-05-2016 13:56
Beste klant, gefeliciteerd! De voordelen van KPN Compleet zijn voor dit KPN abonnement vanaf nu actief. Bekijk deze voordelen op kpn.com/mijnkpn. Mvg, KPN

02-05-2016 15:26
Beste klant, door een verstoring hebben wij onterecht uw KPN Compleet voordelen uitgezet. Onze excuses hiervoor. We zetten de voordelen uiterlijk op 3 mei weer aan. Zodra wij de voordelen hebben aangezet, sturen wij een sms. Mvg, KPN

04-05-2016 08:27
Tel contact gehad omdat op 04-05 KPN compleet nog steeds niet werkt.
Ondnks bericht toezegging dat dit op 03-05-16 zou werken..

Wanneer het weer werkt en een compensatie krijg voor de door mij gemaakte belkosten

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kragt
x