Klacht: KPN

op 28 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kan geen gebruikmaken van de diensten van KPN die ik afneem

In de kelder hangt een kast van KPN, maar gek genoeg heeft de woningbouw een extra deurgeplaats om de ruimte achter de deur te verhuren, lijkt me niet echt handig vooral omdat ze de kelder verhuren aan iemand van buitenaf (dus niet woonachtig in het portiek)

Om het nog gekker te maken kan de woningbouw de verhuurder niet vinden, als ik me niet vergis weten ze niet eens wie dat is

Maar goed wij zitten dus al zo,n kleine 3wkn zonder tv,internet en telefoon, omdat de monteur van KPN niet in de KPN kast kan

In mijn ogen is KPN mijn enige aanspreekpunt en dienen hun contact op te nemen met de woningbouw (RijswijkWonen) en gewoon simpelweg eisen dat die deur open gaat of beter nog helemaal word weggehaald

Het lijkt me dat KPN gewoon tenalletijden toegang dient te hebben tot die KPN kast

KPN en de woningbouw wijzen enkeld naar elkaar

Gewenste Oplossing:

Als ik weer gebruik kan maken van de afgenomen dienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dvdrijswijk