Klacht: Kosten (waar ik niet mee eens ben)

op 08 april 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb ondestaande klacht 15-03-2013 geplaatst, echter tot op heden geen reactie ontvangen. Zo bedoel ik maar dat ik zeer ontevreden ben over Tele2, ze nemen geen eens de moeite om contact op te nemen.

KLacht
Geachte heer/mevrouw, Ik heb destijds om een nummerwijziging gevraagd medio oktober 2012 omdat ik werd gebeld door de vrienden van mij vriend en soort van werd lastig gevallen. Vervolgens heeft het heel lang moeten duren voordat mij nummerwijziging heeft plaatsgevonden. In de eerste instantie kreeg ik een nieuwe simkaart opgestuurd met weer het oude mobielenummer. Hiervoor heb ik contact moeten opnemen met het 0900 nummer. Vervolgens werd mij excuses gemaakt en moest ik terugbellen om het nummer op het simkaart door te geven. Weer heb ik moeten bellen met het 0900 nummer. Vervolgens zou het nieuwe nummer geactiveerd moeten worden en is dit weer verkeerd gegaan. Ik heb diverse malen in contact moeten treden om het nummerwijziging te laten plaatsvinden. Dit heeft me ongeveer een 1 maand gekost en daarnaast heb ik hiervoor tig telefoontjes naar het 0900 nummer moeten plegen om dit recht te trekken. Om excuses te maken is mij korting van 7,50 euro gegeven. Vervolgens zijn we 5 maanden verder en krijg ik oppeens een rekening met extra kosten van 20 euro (voor nummerwijziging) en 5.95 (voor verzendkosten). Wat mij enorm verbaasd na 5 maanden en mijn geheel niet duidelijk was waarom ik oppeens deze kosten kreeg. Hiervoor heb ik weer moeten bellen naar het 0900 nummer. Ik heb begrepen dat e eerste keer een nummerwijziging wordt aangevraagd, deze bij elke provider gratis is. Ik ben heel erg teleurgesteld over het feit dat ik na 5 maanden alsnog een rekening krijg en ben hier niet mee eens. Ik wil dat hier naar wordt gekeken en ik een duidelijk antwoord krijg Met vriendelijke groet

ik ben tevreden als de kosten ongedaan worden gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door nergiz1978