Klacht: kosten via vodafone

op 05 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

vanaf 7 april 2012 moet ik voor een ‘dienst’betalen waar ik totaal geen weet van heb. het gaat om in totaal € 67,54. ik ging kijken voor details op de site waar naar werd verwezen. Tot mijn grote verbazing zie ik JokerQuiz. Deze grappenmakers hebben zich ik weet niet meer hoe aan mij opgedrongen. ik kreeg elke keer berichtjes van ze. ik weet niet waarvoor, want toen ik ze tegenkwam, heb ik aangegeven niets te willen. Ik vind dit pure oplichterij. en dat jullie je ervoor lenen om hun kosten bij je klant in rekening te brengen vind ik zacht gezegd ongehoord. Uiteindelijk heb ik dus gevonden hoe ik me kan afmelden. Ik zie op internet dat er nog veel meer mensen gedupeerd zijn. Een misselijk gewiekste manier om mensen geld uit hun zak te kloppen. Ik ben benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen.

geld terug. en informeer jullie klanten over dit soort praktijken, dan zijn we tenminste gewaarschuwd.

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste simone s, Excuses voor deze late reactie. Wegens technische redenen is je klacht nu pas bij ons binnengekomen. Ik kan in ons systeem zien dat je klacht inmiddels is behandeld. Ik hoop dat deze naar tevredenheid is opgelost. Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 11:07 geantwoord

klacht is inmiddels al afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door simone s