Klacht: kosten van reparatie telefoon

op 11 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Na heen en weer gebeld te hebben met Samsung over mijn Galayx s7 krijg ik steeds hetzelfde antwoordt het valt buiten de garantie.

Een bedrijf dat miljoenen verdient of zelfs miljarden verbergt zich achter achter zes woorden.

Als de gewone consument verwacht ik wel een deugelijk produckt zeker voor een telefoon van 700 euro en met een levensduur van twee jaar.

Verwacht ook dat mijn telefoon is beschermd tegen normale incidenten.
Het stoort mij nog het meeste dat er niet eens onderzoek is gedaan naar mijn telefoon,maar omdat het val schade heeft wordt er gelijk gezegd, valt niet onder de fabrieksgarantie.

Camera glas is kapot en een kleine barst links ongeveer zes maanden later begon de telefoon mankementen te vertonen,trillen,viel steeds uit,lijntjes op het scherm.

Je loopt zo tegen een muur aan, je raakt er gewoon radeloos van.

Ik ben tevreden wanneer Samsung zich eens menselijk opstelt,de kosten betaalt of en vervangend toestel met dezelfde waarde.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door clemmy